A Szabadság Tanításai: Az Egység
Törvénye
Negyedik rész
A harmadik
rész utolsó gondolata volt:
„A
növények és az állatok táplálékfelvételének szükségessége az emberi biológia
hosszú, természetellenes mutációjának az eredménye. Ez az állapot nem az eredeti
energiafelvételi formánk, amint ezt már korábban említettem.”
Amikor az
Őrzők információkat kínálnak nekünk, megpróbálják azokat széles körben
kifejezni olyan nyelven, amelyet a modern tudomány is megért. Nem alakítják át
vallási propagandává - amit követni kell - csak azért, mert a tanítás isteni
eredetűnek vallja magát.
A szabad
akarat tiszteletben tartása - figyelembe véve az olvasó és a hallgató
intelligenciáját - megköveteli, hogy az „Egység Törvényére” felhívják a figyelmet,
vagy a lehető legegyszerűbb szinten a különböző kollektívák számára bemutassák,
de ne erőltessék rá senkire.
Ezen törvények
megértésének egyik legjobb módja az, ha megtanuljuk, hogy a mikrokozmosz és a
makrokozmosz összefüggenek és kölcsönösen függnek egymástól. Ezeket az
összefüggéseket a „Kathara-pajzsokra” vonatkozó tanítások magyarázzák.
(Ezeket a
kollektívákat az ezoterikus hagyományokban "Egregoroknak" is
nevezik).
Minden ember
kapcsolódik a családjához, a munkacsoportjához, a baráti köréhez, és az emberi
fajhoz. Emiatt lehet a betartása - vagy a figyelmen kívül hagyása - hatással ezekre a közösségekre.
Szerepétől
(a pajzsban elfoglalt „pozíciójától”) és befolyásától (a megvalósítás erejétől)
függően minden személy bizonyos változásokat hozhat a megfelelő csoportokban.
Nagyon fontos, hogy egy adott csoport hogyan helyezkedik el egy nagyobb csoporthoz
viszonyítva. Például bizonyos családok és csoportok nagyobb befolyással bírnak,
mint mások az emberek közösségében.
A kollektív
pajzsban elfoglalt helyzet határozza meg a befolyás mértékét, és nem azt, hogy
ez a hatás előnyös lesz -e a kollektíva számára vagy sem. A Szabadság Tanításai
és bizonyos Kathara technikák alkalmazása révén az emberek fokozatosan többet
megtudhatnak arról, hogy melyik pajzshoz tartoznak, mi az eredetük és hogyan
lehetnek jótékony hatással a kollektívára.
Lehetőség
van arra is, hogy az elesett kollektívák tagjai, ha úgy döntenek képesek teljesen
megszabadulni a korábbi „helytelen döntéseik” karmáitól és képessé válhatnak
ezáltal akár a teljes gyógyulásra is.
Minél jobban
megértjük a kapcsolatainkat a nagyobb kollektívákkal, annál jobban megértjük a
kisebb közösségekre irányuló hatását, amelyekhez kötődünk. Például egy nemzet
fejlődési problémái negatívan érintik a nemzetben élő valamennyi család életét
és fejlődését. Ennek megfelelően természetes, hogy az emberiséggel kapcsolatos helytelen
döntések pedig már az összes nemzet és család fejlődését képes befolyásolni a
bolygón.
A Szabadság Tanításokban
eltávolítják a fátylat - amely beborítja az emberiséget -, és információkat
tárnak fel a „Csillag Kollektívákról”, amelyekkel mindannyian kapcsolatban
vagyunk. A Földön élő különböző emberek különböző csillagcsoportokhoz (földönkívüli
fajokhoz) kötődnek.
Ha látjuk,
hogy mely kollektíváknak milyen sajátos attitűdjeik és problémáik vannak, és
milyen megoldásokat kell találniuk, akkor tudatosabb és szabadabb döntéseket
hozhatunk. Segít megérteni azt is, hogy hol helyezkednek el különböző emberek a
megfelelő kollektív pajzsokban.
A
hagyományos vallások és a legnépszerűbb spirituális tanítások közül is a
legtöbb, megköveteli a követőitől, hogy vak hittel higgyenek az általuk
bemutatott és megfelelőnek tartott tanításokban, karakterekben, könyveknek, történetekben
és a „helyes” rituálékban.
Ha
visszatekintünk a történelmünkben, azt tapasztaljuk, hogy sok ilyen szervezet
esetében nem jellemző a vallási tolerancia, vagy az emberek jogának megadása,
hogy szabadon eldöntsék, miben higgyenek. Hány embert öltek meg a legszörnyűbb
módon? Hány keresztes hadjáratot hajtottak végre a "helyes hit"
nevében? - és ez teljes ellentmondásban áll a megfelelő tanítások valódi
lényegével, de még azzal is gyakran, amit a saját vallásos könyveik bizonyos
részei tanítanak.
Sokan nagyon
nehezen tudnak kiszabadulni abból a reflexből viselkedésből, hogy másokat
okolnak a saját problémáikért, vagy megítélik őket a viselkedésük miatt.
Ugyanakkor
ezek az embereknek gyakran arra hivatkoznak és az ítélkezéseiket azzal magyarázzák,
hogy bizonyos személyek agresszív cselekménynek vetették alá őket.
Minden nép
kultúrájában ősidők óta létezik ez a közös jellemző: hogy az ember mindössze csak
a kiegyenlítetlen küzdelmekre és viselkedésre reagál ilyen helyzetekben, és
csak ezért vádolja és ítéli el azokat, akik ilyen magatartást tanúsítanak feléjük.
-
Nos,
egy cselekedet helyes értékelése más, mint az elítélése. A fő különbség az,
hogy megengeded -e magadnak, hogy belekerülj az egyén történetébe (és elítéled
az illetőt emiatt), vagy megtalálod és megszünteted az okot, ami ezt a
cselekményt okozta.
A szent
tudás valódi őrzői nem tagadnák meg senki szabad akaratát bizonyos információk
elfogadására vagy megtagadására. Nem igényelnek vak hitet, és nem tesznek
pontatlan vagy fél igaz állításokat, amelyek összezavarhatják az embereket.
Úgy vélem,
hogy az Eieyani őrzők és a Krisztus fajok által Ashayanán keresztül közölt
információk vitathatatlanok, rendkívül mélyek és világosak, és rendkívül nagy
szolgálatot nyújtanak az emberek számára.
Óriási erőt
fejlesztenek, és gyümölcsözően sokféleképpen felhasználhatók az egész kultúránk
fejlődéséhez. Ezen információk fokozatos megértése nagyon fontos, különösen a
mai korban. Mivel a mi korunkban van az utolsó felemelkedési ciklus ebből a Galaxisból,
és ez minden lény számára megtörténik, akiknek a sablonjában még mindig
elegendő Krisztikus potenciállal rendelkezik.
Megjegyzés:
A
napokban egy üzenetet küldtem a telegram csoportunkban arról, hogy szervezés
alatt áll egy misztérium iskola építése Magyarországon és világszerte, melyet szeretnénk
létrehozni a Szabadság Tanításai számára, de nem csak kizárólag felnőttek számára, hanem már a gyermekek számára is. Egy kicsit hasonló összetett
munkával, mint ahogyan a Waldorf iskolák működnek, mindössze avval a különbséggel,
hogy a Waldorf iskolák jelenlegi működése egy 100 éves Antropozófia
alapjaira épül, melyet Rudolf Steiner hozott létre, azonban az általunk
bemutatni kívánt iskolában egy 950 milliárd éves tudás alapjaira szeretnénk helyezni a hangsúlyt.
Bizonyos szinteken
azonban úgy a szervezetünkben, mint egyéb szinteken is az ötlet heves vitákat
váltott ki.
Az ötlet a
finanszírozásra és a megfelelő diplomáciai kapcsolatok aktiválása tőlem
származik, és még a kockázatot is vállalnám, nem tudtunk egyértelműen megegyezni,
azonban nem ez jelenti a problémát. Egy privát beszélgetés alkalmával be
kellett látnom, hogy még a szervezetben sem mindenki kész erre a lépésre. Ez a
felismerés elszomorító volt számomra, de be kellet látnom, hogy senkit sem
lehet kényszeríteni semmire, amivel a szabad akaratából nem ért egyet.
Ez megnehezíti
számomra az utat, amin a legszívesebben elindulnék a tanítások átadása
érdekében. A szándékom ellen az szólt, hogy léteznek olyan Vállalatok,
érdekeltségek és Vallási csoportok, akik, ha ezt megtennénk azonnal egy
támadásba lendülnének és ezt a háborút nem biztos, hogy áldozatok nélkül
megtudnánk nyerni. Figyelmeztettek, hogy bár az ötlet kiváló, de még nem érett
meg a helyzet erre az akcióra. Azt mondták, hogy ezeknek a sötét rendszereknek
maguktól kell szétesnie, nem háború által.
Ma vált
számomra az is érthetővé, hogy a Smaragd Melchizedek Rend és Ashayana, mért nem
tehette meg korábban, és mért nem teheti meg még most sem.
Hogyan
tovább:
Ahelyett,
hogy vak hitet várjunk el azoktól, akik meg akarják ismerni a tanításokat, az Eieyaniak
arra buzdítanak mindenkit, hogy egyszerűen érezzük át, hogyan rezonál a
lényeges információ a lényükben, és hogy a kíváncsiak, vagy a követőink hogyan
próbálják megfejteni a tanítások kódolását.
A kód
megfejtése azt jelenti, hogy megértjük, melyik információ igaz és mi nem. Ez
lehetővé teszi a szavak kiejtésének vagy a képek megjelenítésének bemutatásánál
a helyes érzékelést is. Ha ezt a képességet tömegesen fejlesztenék, az
embereket sokkal nehezebb lenne manipulálni. Ez azonban problémát jelentene
azoknak a szervezeteknek és személyeknek, akik folytatni kívánják az ilyen
manipulációkat.
Egy személy
- aki nem támaszkodik a vak hitre - csak figyeli belső reakcióját egy bizonyos
dologra vagy állításra-, kérdéseket tesz fel magának, és kielégítő válaszokat
keres. Ez a belső, intuitív érzés egy dologgal, egy állítással vagy
információval kapcsolatban lényegében egy finom kommunikáció az ember és a
magasabb aspektusai, például az avatárja között, aki finom jelet küld, amely
intuitív módon érzékelhetővé válik.
Minden olyan
tanítás, amely azt állítja - hogy megmagyarázza a világegyetem és az ember
isteni eredetét - így a Szabadság Tanításánál sem kell aggódnia senkinek, hogy
posztulátumaikat és téziseiket más tanításokkal hasonlítják össze.
Éppen
ellenkezőleg: a Szabadság Tanításainál az embereket arra ösztönözném, hogy
ismerkedjenek meg más ezoterikus rendszerekkel, vallási szövegekkel és
tudományos elméletekkel, hogy összehasonlítsák a különböző tanításokban
szereplő információkat, hogy megállapítsák a hasonlóságokat vagy akár a különbségeket
is.
A
spirituális tudás tanításának a másik lényeges fontos jellemzője a tanítások
bemutatása, hogy érthető legyen és ne személyes, vagy anyagi érdekek vezessék
az előadót-, valamint, hogy a tanításokat értse és hitelesen törekedjen úgy is
élni, mint amit szeretne megtanítani másoknak-, ugyanis a Szabadság Tanításai-t
csakis így érdemes tanítani.
Hamarosan folytatom...
Szeretettel
és tisztelettel ZI.U.SUD.RA
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése