2020. december 4., péntek

Az ember Multidimenzionális felépítése (9- rész) - és A Kathara - Szabadság Tanításainak társadalmi jelentősége (1-rész)


 


Az ember Multidimenzionális felépítése 

(9- rész) 
 - és 
A Kathara - Szabadság Tanításainak társadalmi jelentősége 

(1-rész)


A 8. fejezet utolsó gondolata volt:

„Az ilyen következtetések mint:

„Ezt a tényt nem lehet megmagyarázni” ...

Vagy azokra a közösségekre jellemzők, amelyek vizsgálati módszere nagyon korlátozott, vagy azokra a hatóságokra, amelyek ragaszkodnak ahhoz, hogy bizonyos ismereteket ne lehessen közismertté tenni, mert a történelem hagyományos felfogását és bizonyos érdekcsoportok, szervezetek hatalmi struktúrait azonnal romokba döntenék, és megkérdőjelezhetik bizonyos kultúrák, népek és az emberiség eredetét.”


Folytatás 9- rész:


Angyaloknak vagy Idegeneknek?


Az ismeretek - az emberek és az univerzum sokdimenziós szerkezetéről - segítenek abban is, hogy jobban megértsük a jelenséget, amikor más dimenziókkal rendelkező lényekkel lépünk kapcsolatba. 

Függetlenül attól, hogy angyaloknak vagy idegeneknek hívjuk őket, sok esetben - amikor kapcsolatba lépünk egy ilyen személlyel, az egy kapcsolat a többdimenziós lényünk egyik aspektusával. 

  • Például a „Túllélek” egyik inkarnációja megjelenhet egy nagyon meghatározott céllal és feladattal egy személy számára. 
  • A „magasabb szempontjaink” valamilyen módon „függenek” a földi inkarnációik létezésétől - a választásaiktól vagy az általuk létrehozott energetikai kapcsolatoktól. Részük vagyunk, és a mindennapi döntéseink hatással vannak rájuk.

Ahogy gyermekkori gondjaink és sérüléseink bizonyos esetekben még felnőttkorunkban is gyakran hatással vannak ránk, olykor szükségessé válik a belső gyermek meggyógyítása. 

  • Ezt a múlttal való érintkezést szó szerint kell érteni. 

Feladatként tekinthetünk az időben visszautazásra azzal a céllal, hogy harmóniát és szeretetet vigyünk oda, ahol szenvedések vannak. A „harmonikus univerzumok” vagy sűrűségek különböző időterekben léteznek. Egy létezővel való élő kapcsolat mindig egy bizonyos idővonalhoz tartozik, mert a lehetséges jövő, mindig egy bizonyos múlttal is összefügg.

 Fontos megértenünk azt is, hogy egy „felsőbb aspektusunknak” nem kell feltétlenül minden eseteben még „morális vagy erkölcsi szempontból” is fejlett lénynek lennie - mondjuk olyannak, aki az „Egység Törvényeit” nem csak érti, hanem éli is, vagy éppen nem kell, hogy feltétlenül a krisztusi elveket kövesse.


  • Néha konfliktusok merülhetnek fel egy személy és a túllelke, a túllélek és annak az Avatára, vagy az Avatárok és a Rishi-identitás között. 

Ez azt jelenti, hogy például, ha egy „angyal” vagy egy földönkívüli lény kapcsolódik hozzánk, nem feltétlenül van úgy, hogy még jó szándékú is. 


  • Igaz, arra sincsen szükség, hogy az esetleges utasításait elfogadjuk.


Kedves Olvasóm, 

"Az ember Multidimenzionális felépítése (9- rész)" végére értem.




A Kathara - Szabadság Tanításainak társadalmi jelentősége 

(1-rész)



  • A mikrokozmosz és a makrokozmosz kapcsolatának a „Szent Tudását” gyakran használták bizonyos „misztifikált” összefüggésekben – sok esetben „töredezett tudásként”, vagy „nehezen érthető kódolt üzenetekként” stb. 

Sokan úgy gondolják, hogy ezek az ismeretek csak a különféle spirituális iskolák és rendek speciális képviselőinek szól. Ezeknek az ismereteknek a keresése, tanulása, megértése és gyakorlása egy pszichológiai akadályra vezethető vissza. 

Ennek a pszichológiai akadálynak 

különböző okai vannak


Először is miután az ismert történelemből tudjuk, hogy a Szent Tudás nem mindenki számára volt elérhető, mert például a korábban már említett Grál-vonalak óvatosan és szorgalmasan védték, hogy ne kerülhessen önző személyek és közösségek kezébe, akik a sötét céljaikra használták volna fel és csak visszaéltek volna vele. 

  • A hatalomra vágyó egoisztikus személyiségek és közösségek azért keresték ezt a tudást, mert tudták, hogy ez lehetőséget nyújt a számukra az emberek hatékony manipulálására. 
  • Kutatták és üldözték az ismeretek birtokában lévő embereket, amikor felfedeztek valakit, akkor megkínozták és megfenyegették – mert kényszeríteni próbáltak minden beavatottat, hogy árulják el a Szent Tudás forrásának helyét. Sok szenvedés árán maradt fenn a „Szent Tudás”. 

Emiatt az információkat a bizonytalan szándékú tömegek elől elhallgatták. A különféle iskolák és rendek, amelyek követték az "Egység Törvényét", titokban és elrejtve adták tovább az ismereteket.


  • Fontos megemlítenem itt és most; nem minden titkos és misztikus tanítás, Rend, Loge rendelkezik a Krisztusi Szeretet orientációjával az eredeti Krisztusi-Tanítások értelmében.

Amikor az önző közösségek megszerezték ezeknek az ismeretek egy részét - pl. az univerzum felépítését, vagy a csillagportálok helyzetét és azok működési elvét – sikeresen elhallgatták a nyilvánosság előtt, és az eredeti információk helyett már a manipulatív és degenerált változatát helyezték el a kortárs népi - és vallási hagyományaiban. 


Ez a vallási szövegek egy részének megváltoztatásával történt. A többit úgy mutatták be, hogy az emberek még rezonáljanak az igaz üzenetekre, de a hamisítások félreértéshez vezették őket, és nagy zűrzavar támadt az emberek szívében. Ily módon a vallási és a politikai elit képes volt az irányítása alá vonni az embereket, manipulálni őket, és a tekintélyük révén meggyőzni őket arról, hogy tévesen járjanak a spirituális utakon vagy hogy tudatlanul válasszák inkább az önpusztításhoz vezető utat. 


Egy másik oka annak, hogy ezeket az ismereteket nehéz visszaadni a kortárs társadalom kultúrájában, mert a kultúránkat dogmákkal programozzák, amelyek nem tudnak egyértelmű válaszokat adni, és az embereket nem ösztönzik arra, hogy a megfelelő kérdéseket tegyék fel. 

A pozitív változás bekövetkezéséhez szükséges, hogy az emberek kritikus tömege a fontos egzisztenciális kérdéseket feltegye magának - és hogy felismerje, hogy tisztában van a hagyományos mozgalmak, szándékaival - mint például a "New Age" mozgalommal, vagy a tudomány és a politika által felkínált üres - és semmit mondó értelmetlen frázisaival, mert már nem elégedettek, és akkor lépjünk tovább egy lépéssel.

Az ilyen felvilágosult szellemű emberek már minden bizonnyal hajlandóbbak pl. megvizsgálni és felmérni a Szabadság Tanításainak a sértetlenségét és alkalmazását. 

A Szabadság-Tanításaiban tárgyalt valódi krisztusi értékek megnyilvánulásának egyik legfontosabb eleme a nemek közötti egyenlőség, valamint a férfi és a női eredet szellemi jelentőségének felismerése. 

  • A nők számára nem engedték meg, hogy vezető pozíciókat töltsenek be a vallásos közösségekben vagy a vallásos rendekben – melyek az önző és egoista, patriarchális tudatosság irányítása alatt álltak -, amely nem volt harmonikus és nem felelt meg az „Egység Törvénynek”.

  • Ugyanez az egyensúlyhiány figyelhető meg azokban a kultúrákban és vallásos hagyományokban is, ahol meg a matriarchátus tartja kézben a hatalmat, és a női archetípus uralja a férfit. Hasznos lenne megvizsgálni, hogy mi áll az ilyen korlátozások mögött, és hogy elégedettek lehetünk-e a létezésükkel.

***

Ahhoz, hogy az igazság felismerhető legyen egy személy számára vagy hogy az ember szíve megnyíljon és képes legyen a szeretet rezonanciájára, nekünk is a szeretet nyelvén kell megszólítani őt anélkül, hogy félnénk és félelmet keltsünk. Annak érdekében, hogy az igazság fent is tudjon maradni, annak az esszenciáját be kell építeni a saját értékrendünkbe és a saját életünkbe is, hogy a fény, amit kifelé sugárzunk harmonikus legyen. Akik felismerték és megértették a fejezetben rejlő bölcsességet, azok a dogmáktól mentes egyszerűség útján, újabb kulcsokra bukkantak a Szabadság Tanításaiban. 

***

A szeretet nyelvének a megértése a biztos jele annak, hogy a gondolatai és az értékei, valamint az új ismeretek között szinkronizálódnak a rezgések. Az információk integrálásának folyamata szorosan összefügg a gyakorlati alkalmazás folyamatával. Ezen elveknek felfogása gyakran megtörténik, még mielőtt a személy megismerné ezt a tanítást, amelyre támaszkodik.

Először is például ennek a bölcsességnek a megértése és az alkalmazása csak az egyes embereknél fordul elő, és ezeknek az embereknek nem feltétlenül kell ismerniük egymást. Utána az emberek egyre nagyobb csoportjai tapasztalják meg, és végül ezeket az értékeket felismerik és megvalósítják a társadalom vezető csoportjaiban is.


  • Hasonló sors érte az emberi jogok felfogását az úgynevezett "nemzetközi jogok" alkalmazásával, amely fokozatosan a második világháború után a jogrendszerben általános elvként érvényesültek. 
Az emberek közötti kapcsolatokat az emberiség sokkal nagyobb része érzékelte és védte, sokkal jobban, mint a háború kezdete előtt. Előtte egy ellenséges államból vagy más etnikai csoportból származó ember meggyilkolását a lakosság nagy része elfogadható és normális magatartásként fogadta el. 

Ezért jó, ha egy személy - mielőtt elfogadna egy bizonyos hitet – felméri és megvizsgálja ezt a hitet, és elgondolkodik azon, hogyan lehet ezt a gyakorlatban megvalósítani, és valóban képes-e elfogadni annak minden megnyilvánulását. 

  • Amikor ezt mentálisan megtette, és elgondolkodott ennek a hitnek a következményein, akkor dönthet arról, hogy ezeknek az elveknek a követője és a bajnoka lesz-e. 


A Szabadság Tanításai hasznosak lehetnek tudományos kutatáshoz és kísérletezéshez is. Mivel megmagyarázzák, hogy a részecskéknek van tudatosságuk - amely korrelál a kvantumfizikával, amely közvetlen kapcsolatot teremt az anyag és a tudat között.

Jelenleg kísérleteket folytatnak úgynevezett holografikus technológiákkal, amelyek természetellenes módon torzítják a fényt. Ez katasztrofális kárt okoz a morfogenetikus mezőkben, amelyekről az előző fejezetekben írtam.



(Hamarosan folytatom)


Szeretettel és tisztelettel ZI.U.SUD.RA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

  Kedves Kutatótársak!   Fontos bejelentés   A Szabadság Tanításai blogoldal - teljes tartalommal átköltözött egy másik blog oldalra...